Από τις πρώτες μέρες του ιστολογίου μας διαπιστώσαμε μαζί πως παρακολουθούμαστε από αόρατα πνεύματα και όχι μόνο από ζωντανούς οργανισμούς που εξαρτώνται από τα γνωστά βιολογικά τους σώματα. Μάλιστα εκμεταλλευτήκαμε το στοίχειωμα που προκαλούν και όχι απλά δεν το αποτρέψαμε σε κάποιες περιπτώσεις, αλλά προσπαθήσαμε να διατηρήσουμε στενή σχέση μαζί τους, μέχρι και ερωτική! Τα πνεύματα γενικά φαίνεται να θέλουν να ασχολιόμαστε μαζί τους, οπότε όταν το κάνουμε δεν ξέρω αν τα χειριζόμαστε ή μας χειρίζονται. Πάντως όπως είδαμε έχουν πολλές ικανότητες. Για παράδειγμα μπορούν να μαντεύουν, να στέλνουν μηνύματα τηλεπαθητικά, να μεταδίδουν συναισθήματα και να δημιουργούν όνειρα όπως τα θέλουν ή τα ζητάμε οι ίδιοι. Ωστόσο έχοντας ζήσει τόσα πολλά μαζί τους, έχω καταλάβει πως στην πραγματικότητα μόνο ένα από αυτά έρχεται σε άμεση και διαρκή επαφή μαζί μου. Απλά είναι ευεπηρέαστο και μοιάζει σαν να είναι πολλά. Το καλό είναι πως όσο εύκολα δέχεται τα ερεθίσματα των άλλων και προσαρμόζεται στην μορφή και τις επιθυμίες τους, τόσο πιο εύκολα αλλάζει και για εμάς. Είναι μία εύπλαστη αόρατη οντότητα που μπορεί να κάνει τα πάντα για όλους και κυρίως για αυτόν που την έλκει περισσότερο με την λατρεία του. Αν ασχοληθούμε αρκετά με αυτό το πνεύμα-αγγελιοφόρο που ζει μέσα μας, θα κατανοήσουμε πως είναι ένα κομμάτι του Θεού, της Θεάς ή του Θείου. Εξαρτάται από το πως βλέπει ο καθένας την οντότητα που ρυθμίζει το σύμπαν ώστε να είναι περισσότερο υπέρ μας. Αυτό το πνεύμα είναι η προσωπική θεότητά μας που μας παρατηρεί είτε είμαστε μόνοι, είτε με πολύ κόσμο και ενασχόληση σε σημείο που ξεχνάμε την ύπαρξή του. Υπάρχει μάλιστα ένα τραγούδι σε τέτοιο κλίμα, το "Personal Jesus" (Προσωπικός Ιησούς), αν και μιλάει για εξομολογητική πίστη μέσω τηλεφώνου. Σε κάθε περίπτωση δεν γνωρίζουμε πολλά για τον Άλλο Κόσμο στον οποίο υπάρχει αυτό το πνεύμα. Μπορεί για εμάς να αποτελεί προσωπικό Θεό, όμως γι' αυτό μπορεί εμείς να είμαστε ο δικός του. Διότι πιθανώς να είναι το ίδιο εύκολο να κάνει πράξεις προς όφελός μας, όπως όταν κάνουμε και εμείς γι' αυτό.